Ogłoszenie nr: 11648
Data ukazania się ogłoszenia: 3 czerwca 2017 r.
Kuratorium Oświaty w Białymstoku
Podlaski Kurator Oświaty poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Referent do spraw obsługi kancelaryjno-administracyjnej i archiwum urzędu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Kuratorium Oświaty w Białymstoku
15-950 Białystok
Rynek Kościuszki 9
Miejsce wykonywania pracy:
Białystok , ul. Rynek Kościuszki 9
Warunki pracy
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- praca w siedzibie urzędu (parter budynku biurowego, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych),
- praca przy komputerze,
Zakres zadań:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do kuratorium oświaty w ramach elektronicznego obiegu dokumentów,
- prowadzenie teczek rzeczowych Wydziału Organizacyjnego,
- wykonywanie czynności związanych z EZD oraz czynności kancelaryjnych w ramach EZD,
- prowadzenie archiwum Kuratorium zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: przyjmowanie akt z poszczególnych wydziałów Kuratorium, uporządkowanych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz przekazywanie akt do Archiwum Państwowego (kat. A) i współpraca z Archiwum Państwowym,
- przygotowywanie projektów zaświadczeń i świadectw pracy na podstawie dokumentacji znajdującej się w archiwum,
- pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych,
- wykonywanie zadań administratora BIP,
- protokołowanie posiedzeń Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli przy Wojewodzie Podlaskim.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 0,5 roku pracy w administracji lub w pracy biurowej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej i prowadzenia archiwum, prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i prowadzenia archiwum,
- wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i prowadzenia archiwum – w przypadku posiadania,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne – w przypadku ich posiadania.
Termin składania dokumentów:
14.06.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty,
Rynek Kościuszki 9
15-950 Białystok
Oferty pracy na wolne stanowisko można przesłać listem z dopiskiem „Oferta pracy
w służbie cywilnej – referent” lub złożyć osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej – referent” w sekretariacie – I piętro pokój nr 204, w określonym w ogłoszeniu terminie
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. sprawdzian wiedzy i umiejętności ( test, rozmowa kwalifikacyjna)
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (85) 748 48 09.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok.2 500 zł brutto.