16 marca 2021

Ogłoszenie o naborze na stanowisko wizytatora w Delegaturze w Łomży

Podlaski Kurator Oświaty
15-950 Białystok
Rynek Kościuszki 9

Ogłoszenie nr:  75889   16 marca 2021

wizytator do spraw nadzoru pedagogicznego (z wyłączeniem ewaluacji)  w Delegaturze w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Delegatura w Łomży ul. Nowa 2
18-400 Łomża
Ważne do: 26.03.2021 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 4500,00 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • przeprowadza kontrole planowe i doraźne przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkół i placówek, w tym kontrolę spełniania przez niepubliczne szkoły warunków określonych w art. 14 ust. 3 ustawy Prawo oświatowe
  • wykonuje zadania z zakresu wspomagania pracy szkół i placówek poprzez przygotowywanie i podawanie do publicznej wiadomości analiz wyników sprawowanego nadzoru pedagogicznego, w tym wniosków z kontroli
  • organizuje konferencje i narady dla dyrektorów szkół i placówek, a także przekazuje informacje o istotnych zagadnieniach dotyczących systemu oświaty i zmianach w przepisach prawa dotyczącego funkcjonowania szkół i placówek
  • monitoruje pracę szkół i placówek poprzez zbieranie i analizę informacji o działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej
  • prowadzi na potrzeby ministra właściwego do spraw oświaty, wojewody, kuratora oświaty, niezbędną sprawozdawczość w zakresie wykonywanych zadań
  • realizuje inne zadania i czynności z zakresu nadzoru pedagogicznego określonego w art. 55 ustawy Prawo oświatowe

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: nauczyciel mianowany lub dyplomowany
  • w przypadku nauczycieli: ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli lub co najmniej 2-letni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku  związanym z  organizacją pracy szkół i placówek
  • w przypadku nauczycieli akademickich: co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność obsługi komputera
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej spraw,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”),
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przypisami,
  • kursy, szkolenia,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
  • dopłaty do żłobka, przedszkola,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników,
  • dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

Warunki pracy

  •  praca w siedzibie urzędu i w terenie w siedzibach nadzorowanych szkół i przedszkoli (IV piętro budynku biurowego wyposażonego w windę, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu),
  • pokój wyposażony jest w podstawowe narzędzia pracy- komputer, drukarka, telefon oraz w meble biurowe, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze,
  • stres związany z pracą z różnymi klientami uczestniczącymi w procesie  kontroli w szkołach lub placówkach

Dodatkowe informacje

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie –  jeżeli nie podałeś adresu e-mail),
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia,
  • ogłoszenie zostało opublikowane na BIP KPRM i stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie,  nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach,
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane, opatrzone datą oświadczenia.
  • złożone przez Ciebie dokumenty  zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów,
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy i zalecamy.
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie, dotyczy to też uzupełnienia ofert,
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 85 748 48 07

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • analiza merytoryczna aplikacji,
  • sprawdzian wiedzy i umiejętności (test, rozmowa kwalifikacyjna).

Pracę możesz rozpocząć od: 15.04.2021 r .

 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających:  przygotowanie pedagogiczne, wymagany staż pracy ukończone formy doskonalenia
  • kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Aplikuj do: 26 marca 2021 r.
w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Kuratorium Oświaty,  Rynek Kościuszki 9,  15-950 Białystok z dopiskiem  „Oferta pracy w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 75889 wizytator”

  • Dokumenty należy złożyć do : 26 marca 2021 r.
  • Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Podlaski Kurator Oświaty z siedzibą w Białymstoku, Rynek Kościuszki 9, adres e-mail: kuratorium@kuratorium.bialystok.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Lesław Szulżuk, tel. 85 748 48 05, e-mail: iod@kuratorium.bialystok.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą do nikogo przekazywane, (ewentualnie – inne organy i jednostki uprawnione do żądania danych osobowych).
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,  art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa  z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. Z  art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej ( m.in. imię, nazwisko , miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać  w dowolnym czasie. Jeśli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.